Sizlere Nasıl Yardımcı Olabiliriz ?

TEDAVİLERİMİZ

Sizleri Eski Sağlığınıza Kavuşturmak için Buradayız.

En Çok Tercih Edilen Tedavilerimiz

Kaliteli ve Dayanıklı

İmplant Tedavisi

Tedavi iki aşamalı yapılmaktadır. İmplant yerleştirilmesi cerrahi bir işlem olduğundan kullanılan malzemelerin kalitesi, ortamın sterilizasyonu ve hijyen şartlarının sağlanması en önemli şartlardandır.

Çocuklarınız Sağlığı İçin

Çocuk Diş Hekimliği

Süt dişleri normal bir bebekte 6 aydan itibaren çıkmaya başlar . önce süt ön dişler daha sonra arka azılar çıkmaya başlar. Yaklaşık olara 72 aya kadar ağızda kalır daha sonra süt dişler düşmeye başlar ve daimi dişler çıkaya başlar.

Sağlıklı Bir Diş Altyapısı

Ortodonti

Tedavi sürecinde düzeltilmesi gereken problemlere göre hareketli apareyler, fonksiyonel apareyler, sabit apareyler, ağız dışı ve ağız içi çenelikler kullanılarak tedavi gerçekleştirilebilir.

En iyi çözüm

Zirkonyum

Zirkonyum kaplamaların en önemli özelliği ışık geçirgenliğidir. Bu özelliğinden dolayı diş etlerinde koyu bir renk oluşmaz ve metal destekli porselen kaplamaların diş etinin kenarında oluşturduğu siyahlıklar olmaz.

Diş ve Ağız

Ağız Diş ve Çene Cerrahisi

Bazı sistemik hastalıkların ağız içerisindeki belirtilerinin saptanması ve doğumsal veya sonradan gelişen çene yüz anomileri genellikleri ağız ve çene cerrahisi çalışma alanına girer.

Kozmetik

Protez Diş

Protezin temel amacı hastanın kaybolan fonksiyonlarını tekrar kazandırmak ve günlük yaşamına sorunsuz devam edebilmesini sağlamaktır.

Porselen

Lamine Diş

Hiç diş olmayan bir çeneye normalde 8-10 implant yerleştirilirken All onfour tekniği ile 4 implant bu tedavi için yeterli olmaktadır. Kısacası estetik anlamda hastayı rahatsız eden bir çok durumda porselen laminate veneerler kullanılır.

Gülümsemenizi Güzelleştirin

Diş Beyazlatma

Diş doktoru tarafından dişlere zarar vermeyecek beyazlatma ajanları kullanılarak uygun kişilere diş beyazlatma tedavisi yapılabilir.

Endodonti Tedavisi

Kanal Tedavisi

Estetik Diş

Gülüş Tasarımı

Diş beyazlatma, bonding, personel lamine diş kaplamaları, zirkonyum diş, ortodonti tedavisi, pembe estetik ve implant diş tedavisine kadar bir çok diş tedavi yöntemi gülüş tasarımını kapsamaktadır

PRF Nedir

PRF Tedavisi

Bu uygulamalar içinde PRF yani kanın trombositten zengin kısmının özellikle diş eti hastalığı ve implant tedavisinde uygulanması iyileşmede ciddi hızlandırıcı etki sağlamaktadır. Kişinin kendi kanı alınarak santrfuj edilir ve ayrıştırılır

Sinüs Lifting Nedir ?

Sinüs Lifting Tedavisi

Dental kuronları destekleyecek güvenli implantlara izin verir.
Üst çenenizdeki kemik yüksekliği implant prosedürü için yeterli değilse, implantları
sinüslere zarar vermeden delmek için sinüs kaldırma gerekir.

Bunu nasıl yapıyoruz?

SÜRECİMİZ

Size Değer Veriyoruz

SİZİ ÖNEMSİYORUZ

Sizin istekleriniz bizim için çok önemli. Çünkü sağlığınıza değer veriyoruz.

Sürekli İletişim

Hızlı Tedavi

Şikayetlerinize hızlı bir şekilde müdahale edip eski sağlığınıza kavuşmanızı sağlıyoruz. Siz değerli hastalarımızla iletişimimizi koparmıyoruz.

Profesyonel ve Modern Diş Kliniğimiz

Tecrübeli ve Profesyonel Diş Doktorlarımız

Kliniğimiz son sistem teknolojik cihazlarla donatılmış olup isteklerinize tercübeli ekibimiz ile hizmet vermekteyiz.